Helloooo Africa! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Djura Hornyák - WaarBenJij.nu Helloooo Africa! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Djura Hornyák - WaarBenJij.nu

Helloooo Africa!

Door: Djura

Blijf op de hoogte en volg Djura

24 Januari 2012 | Oeganda, Kampala

En daar ben ik dan.. Na een prima vlucht (3 films en mr.Bean) met een tussenstop van een klein uurtje in Rwanda heelhuids aangekomen in Uganda! Het vliegtuig uitgestapt komt de warmte je direct tegemoet, en dat is niet verkeerd! Om 22.30 was het nog steeds 23 graadjes warm! Direct gemerkt dat blond haar hier echt wel een beetje vreemd is, werd aardig aangestaard door een aantal Afrikanen. Visum en koffers gingen snel en onze driver stond netjes op ons te wachten met een prachtig naambordje: Djura Hornyák.
Na een ritje van ongeveer 50 minuten beland in ons guesthouse in Kampala waar we 2 nachtjes zullen verblijven. 1e nachtje zit er nu op en aardig slecht geslapen. Moet natuurlijk even wennen aan de warmte en aan het kabaal op straat en een haan die zo hard kraaide de hele ochtend dat ik dacht dat hij naast me stond. Maar goed, lekker ontbijtje gehad en nu een dagje ontspannen en bijkomen van gister. Vanavond eten we hier, wel zo makkelijk. Dat wordt dus onze eerste Afrikaanse maaltijd, ben benieuwd. Morgen ochtend vertrekken we om 6.00 uur naar onze eindbestemming. Het is een aardige rit die we nog voor de boeg hebben, dus vroeg naar bed en uitgerust weer op pad morgen!
Nou een kleine update voor nu, ik heb geen idee hoe vaak ik toegang heb tot internet daar waar we naartoe gaan.. De verhalen zullen dan dus wat minder vaak en langer worden!
Liefs

• 24 Januari 2012 - 07:35

Lotte:

veel plezier lieverd!!!!

• 24 Januari 2012 - 08:28

Grytsje:

Lieve Djura,

De kop is eraf; grootste deel van de reis achter de rug.
    Vandaag maar rustig bijkomen en morgen het volgende stukje.
    We gaan je volgen; leuk!

Liefs, Grytsje

• 24 Januari 2012 - 09:23

Kim:

Succes nog even het laatste stukje! Xx

• 24 Januari 2012 - 09:33

Silvia:

Lieverd, fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Zo'n eerst nacht in een hostel valt dus blijkbaar niet mee. Geniet toch van de eerste indrukken in je nieuwe homeland.
    Morgen een goede reis gewenst. Je ziet in ieder geval dan veel van het land!!!
    Liefs en een dikke kus, mama (k)

• 24 Januari 2012 - 09:53

Ben:

dat is een mooi begin...

• 24 Januari 2012 - 13:21

Lisette:

Lieverd, fijn dat je goed bent aangekomen! Nu eerst maar acclimatiseren! Geniet van je tijd in Afrika.
    Dikke kus

• 24 Januari 2012 - 13:59

Medan:

wat leuk Ien!
    Africa,wow dat is weer helemaal anders dan nederland he.
    geniet er lekker van en ik wens je een fijne vakantie,hou ons op de hoogte.
    groetjes medan:)

• 24 Januari 2012 - 15:16

Marriet:

Lieve Djuur,

Blij dat je een goede reis hebt gehad.
    Goede reis en tot je volgende verhaal:)

x

• 24 Januari 2012 - 16:28

Marita:

Jummm, kijk nu al uit naar de Afrikaanse maaltijd die je voor ons gaat koken als je terug bent;)

Dikke tuuuut

• 24 Januari 2012 - 19:48

Opa En Oma:

Lieve Djura

Bedankt voor het leuke reisverslag
    en morgen een goede reis gewenst
    naar je eindbestemming.

Groetjes en Liefs,
    Oma en Opa.

• 25 Januari 2012 - 13:34

Hester:

Hee lieverd,

Fijn dat je een goede reis gehad hebt!
    Hopelijk vandaag weer ;)
    Jammer dat je koffers al vol waren, anders had je idd mooi die kleding ook nog mee kunnen nemen. Ik ben erg benieuwd hoe de kids de mooie spulletjes vinden die je voor ze mee genomen hebt! En hopelijk snel weer een verhaal en/of foto's (mocht je internet hebben) Veel plezier meis en niet ziek worden hea ;)

Liefs xxx

• 25 Januari 2012 - 17:13

Lotte G.:

Djur! Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen! Hoop dat je vannacht beter slaapt en ben nu al benieuwd naar je volgende update! xxx