1e dagen in Suriname! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Djura Hornyák - WaarBenJij.nu 1e dagen in Suriname! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Djura Hornyák - WaarBenJij.nu

1e dagen in Suriname!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Djura

17 Augustus 2008 | Nederland, Drachten

Nou dan nu eindelijk een bericht uit het TE warme suriname!
Het is hier echt prachtig, en wat ik al zei, echt heel erg warm!
De vlucht is goed gegaan, viel heel erg mee alleen het laatste uur werd ik erg misselijk en duizelig. De landing werkte niet echt bevordelijk hiervoor dus bij aankomst was ik lijkbleek en kon ik niet zo goed staan... Gelukkig waren de stewardessen erg vriendelijk, ze gaven me een of ander raar en heel vies snoepje maar daarna ging het al stukken beter! Nog even gewacht op de koffers en daarna hebben we onze taxi opgezocht. Ze rijden hier echt als idioten dus op de weg van het vliegveld naar onze verblijfplaats werd ik weer een beetje misselijk...:( We werden bij het bedrijf heel enthausiast ontvangen en meteen naar het appartement gebracht, deze is nog helemaal nieuw dus we zijn de eerste die er gebruik van maken! Echt heel netjes en mooi! We waren helemaal kappot van de reis dus we zijn direct gaan slapen om half 9 en sochtends om half 9 werden we ook weer wakker! Dus lekker geslapen:)
Gister middag hebben we werkafspraken gemaakt... nou no spang zoals ze hier zeggen.. we werken als er klanten zijn en anders zijn we vrij! Daarna hebben we een rondleiding gehad in de bedrijf, ziet er echt heel mooi uit. Foto's komen allemaal nog.
Er zit sinds 3 weken nu een restaurant bij het bedrijf in. Dit is niet van de eigenaresse van de spa maar van een nederlandse man en vrouw, die huren dit van haar. Daar hebben we gister even lekker gegeten en aan de bar gezeten. Erg gezellig en leuke mensen! We zijn toen ook uitgenodigt door die man om vanmiddag mee te gaan op een bootreis! Hier zeggen we natuurlijk geen nee tegen dus we gaan straks lekker bakken op het dek:D helemaal leuk! We zitten nu in een internet cafe.. we hebben zelf nog geen internet maar daar wordt voor gezorgd en als het goed is hebben we dat morgen. Als ik zelf internet heb zal ik even wat foto's erbij gaan zetten! Nou dat was al een heel verhaal voor de eerste paar dagen! Foto's volgen en tot snel allemaal!

Liefs djura.


p.s.: ik heb al een paar heeele grote kikkers gezien hier... gelukkig wel zo plat als een dubbeltje op de weg!;)

  • 17 Augustus 2008 - 20:15

    Lien:

    Meisssieeess!! Klinkt helemaal super!!
    Vooral het deel : als er geen klanten zijn, dan zijn we vrij;) haha!!
    Helemaal top meiden!!

    Wij vertrekken morgen!!

    Tot 10 november.. en we houden contact!!

    Dikke kuss Lienn

  • 17 Augustus 2008 - 22:26

    Pappietjoelooooooooo:

    Zie je wel ik zei toch 11 weken vakantie.

  • 18 Augustus 2008 - 08:32

    Lotte:

    Waauww!! Dit klinkt al helemaal leuk en je bent er nog maar net!! Hahaha!! Mooi dat jullie zo leuk werden ontvangen! Jeeeetje, wat zal jij daar genieten! No spang! Ben benieuwd naar de foto's!

    xxx

  • 18 Augustus 2008 - 14:00

    Cindy:

    Heeeej Djura. Ik ben blij dat het er allemaal mooi uit ziet en dat je je nu al vermaakt. Ik heb afgelopen zaterdag een klein stukje van het concert van nick en simon gezien!! :) Het begon om half 8 en ik moet om 8 uur werken, dus even een kwartiertje gespiekt. Mijn moeder heeft het even tot 8 uur gekeken en heeft mij één seconde gezien. Jij stond achter iemand (MIJ?:P) Ik ben beroemd, ik ben op televisie geweest ;).
    Verder heb ik nog geen nieuws!! Maar dat komt nog wel..

    Kusjeee, love youuuuuu!!

  • 18 Augustus 2008 - 16:25

    Ferko:

    Hey,

    Klinkt goed allemaal. Geniet er maar van want volgens mij zijn die 11 weken zo om.

    xxx

  • 19 Augustus 2008 - 16:13

    Marriet:

    eey meis,

    klinkt echt helemaal leuk allemaal:)
    ben blij dat jullie het al helemaal naar jullie zin hebben:)
    geniet er lekker van!!!

    kuss marriet

  • 20 Augustus 2008 - 13:54

    Snadert:

    Hey durkjeee!!!

    Klinkt allemaal super..zoals die ouwe rammer hieronder ook al zei: jullie hebben lekker 11 weken vakantie:p..Nou maak er wat moois van. Ik hou je via je mooie siteje in de gaten! Tot snel, dan drinken we een borrel.

    Lit hjim gean Friezinnen!!

    Dikke tuut
    Sander (en ek fan Jean)

  • 20 Augustus 2008 - 17:42

    Caroline:

    Ha dat ziet er super uit..!!Wat een luxe allemaal. Hopelijk ga je er wat vermaken. Geniet ervan tijd vliegt altjd zomaar voorbij!
    xxxcarootje

  • 21 Augustus 2008 - 10:12

    Laurens:

    Leuke foto's, jullie hebben het goed voor mekaar zo te zien! En zie ik nou goed dat jullie appartementje op kruip-afstand van de bar ligt? Komt dat ff goed uit! ;)

  • 21 Augustus 2008 - 10:44

    Laurens:

    Leuke foto's, jullie hebben het goed voor mekaar zo te zien! En zie ik nou goed dat jullie appartementje op kruip-afstand van de bar ligt? Komt dat ff goed uit! ;)

  • 21 Augustus 2008 - 15:51

    Lotte:

    Super zeg!!!

  • 21 Augustus 2008 - 16:46

    Arvid:

    Mi gudu! echt niet normaal, goed geregeld daar! vanavond los in bar los?

    Toe de loe tuut'n ja brada

  • 22 Augustus 2008 - 16:56

    Kim:

    Hee lieverd!

    Wat super dat het allemaal goed gegaan is :D Ben ik echt blij om! :D Ik mis je wel.. het is nu ineens heel rustig in Drachten, haha..

    Heel veel succes en plezier en lekker bakken daar!

    Dikke kus

    Kim(L)

  • 24 Augustus 2008 - 08:19

    Lisa Xx:

    Schattie..
    Ja sorriej dat ik nu pas een keer reageer maar ik zit niet zo vaak meer achter de computer vooral nu niet, nu we druk zijn met het huis.. het lijkt echt wel 'bouwval gezocht'!! haha Maar wat super dat het daar zo mooi is en de mensen zo aardig zijn! Hoe was jullie boottocht?? Vast helemaal super! Leuk ook dat je dr steeds even fotos opzet ;) blijven doen he!!
    Nou probeer snel weer een berichtje voor je achter te laten!!! Genietze daar!! Denk aan je!! Hele dikke kus xx

  • 24 Augustus 2008 - 13:14

    Grytsje:

    Ha Famke,

    Wat leuk om op deze manier een beetje mee te genieten van je reis/stage. Het ziet er allemaal erg goed uit; toppie. Djura, geniet ervan.

    Groet van de Bruinsma's

  • 24 Augustus 2008 - 18:24

    Silvia:

    :)

  • 24 Augustus 2008 - 18:54

    Lydia:

    Hoi Djura,
    voor je vertrek heb ik je niet meer gezien. Ik hoorde van freya dat we je op deze site kunnen volgen. Dat is wel leuk zeg.Het ziet er heel mooi uit. Hoop dat je snel weer terug komt want mijn B-kick les staat niet zo vol. Ik wens je een fijne tijd daar en dan zie ik je over een paar weken wel weer verschijnen.

    Groetjes Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Suriname

Wellnesscentrum/kuuroord!

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2008

week 9, weekend 10

15 Oktober 2008

week 8, weekend 9

06 Oktober 2008

week 7, weekend 8

29 September 2008

week 6, weekend 7

22 September 2008

week 5, weekend 6
Djura

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 29372

Voorgaande reizen:

23 Januari 2012 - 03 April 2012

Oeganda

14 Oktober 2011 - 25 Oktober 2011

Israel & Jordanie

14 Juli 2011 - 15 Augustus 2011

Mexico

09 Oktober 2010 - 16 Oktober 2010

Tunesië

15 Augustus 2008 - 01 November 2008

Suriname

Landen bezocht: